Wednesday, February 2, 2011

broken inside *_*


Hey si peragut hati, pecayalah! aku bukan perempuan yang bercinta untuk keseronokkan dunia. bukan untuk mendapat nama di kalangan perempuan-perempan yang tergilakan kau! bukan disebabkan kau berwajah sempurna di mata perempuan. percayalah! yang aku terima kau disebabkan keikhlasan hati kau, disebabkan kejujuran kau, tapi kau kena ingat, hargailah kepercayaan yang aku berikan kepada kau, sebab peluang hanya datang sekali., aku bukan lgi seperti dulu yang sentiasa memberi peluang kedua, ketiga dan keempat! cukuplah!! jika kau benar2 mahukan aku menjadi hak milik kau selamanya buktikan lah! dan hargailah! kadang-kadang kau ckp " kau takot aku berubah hati kepada yang lama"..hey cinta.."tidak sama sekali! aku tidak pernah jilat apa yang telah aku ludah! sungguh aku jijik sekali, jadi kau,tidak perlu risaukn semua itu,kerna hati dan cinta aku sekarang hanya untuk kau" dan kadang-kadang kau ckp "kau takot untuk kehilangan aku ,sebab kau terlalu sygkan aku" oh cinta "percayalah! yang kau xkn kehilangan aku selagi kau tidak mempermainkan aku di belakang, selagi kau berlaku jujur dan ikhlas,kau tidak akn pernah kehilangan aku". percayalah!

No comments:

Post a Comment