Monday, September 3, 2012

rasa jahat.

never tought that being 1years with you brings so much much much great memories instead bad memories have too.

aku mengaku,
dia baik dan penyayang.
dia selalu mengalah bila datang nya salah faham.
dia sanggup susahkan diri nya.
dia sangat PENYABAR dengan perangai aku.
dia sanggup layan apa je yang aku wish, sudden nak lemang, kuih sampan, karipap, almond london. wht else akif, tak ingat dah. sangat merepek.
dia sangat hormat mak ayah aku& family.
dia sangat buat aku jadi yang lebih baik.
kalau cerita pun takkan boleh habis.

we going through the hardest, difficultest, roughest. ME seems like no strong enough many times, yes many times. im sososo sorry. im totally fucking myself. trust me. I WILL MAKE THIS GO ON FOREVER. no matter.

No comments:

Post a Comment