Monday, April 4, 2011

left TWO weeks !!!


Seriously cant wait for this weh.bukan nye tak sabar ape .tak sabar nak HABIS dah .
2 minggu je lagi Nadia .sabar la eh . Lepas ni TAKDE dah . Sabar,sabar ,sabar ye !
Everythings going faking rite now .Totally *&^%###@!$
Shit. Ini yang buat aku terimbau kenangan lama bersama beliau beliau dan beliau masa gelak sama2, bahan sama2 ,KP sama2 ,roti canai sama2, Wiston sama2, hindruff sama2 and bla bla blaaa . . .
Bukan orang cakap akhir2 ni kite supposed have fun habis ke ?bukan kite kene kumpul moments habisan2 ke .tah, tak faham aku . Susah jugak kan kalau kite je yang nak kene jaga prasaan org .tp org ade fikir pasal kite .” Kawan ,saye punye prasaan jugak .kadang2 sye harus pentingkan diri sendiri .Sye bukan nye manusia yg sempurna tanpa sebarang masalah . sikit2 kau nak touching knape ?aku yang disturb rlationshp kau , ,frenships kau dgn dia ke selama ni ???tah .aku jadi terfikir hal tu SEKARANG. She said “kami bole go on tanpa kau .yez we try my best tanpa kau !”kalau tu yang kau nak .kiteorang kejam ke kau yang nak kan attention ?ok dah .Dok terpikir hal2 ni masuk satu hal lagi ,kepada beliau “awk nak sye mintak maaf ?for wht reason .i already told you tht I will back to my ex bofie .maybe not 100% tapi AKAN .sye jugak penah bgtau awk yg sye taknak bg awak harapan .sye mintak maaf kalau selama ni cara sye layan MACAM sye bg awk harapan .sye MINTAK MAAF .could I hitelight tht MINTAK MAAF tu .ok lantak blog aku kan . Macam mane dengan Genting .macam mana dengan Pangkor ?mcm mane .pening lah ,sakit kepala la .I missed you .i miss you call me baby .i miss tht .miss evrythg .aihhh evrythgs going suck .more sucker .suckiest .
*Berikanlah aku kekuatan Yaallah .
After all, I'm trying the best I could to hide this one feeling. Takpe la bia aku je jaga hati kau kau kau dan kau je ok .Aku TAK kisah pun lah !memang aku suka HABIS jaga hati orang ni .lalalalalalaaaa~
Yeah ! I wan back to bacis .!back to basic .basic basic .
Jap jap bole tak nak selitkan somethg . “I hate you celcom bb !!”bebulu !! dah tuje .

No comments:

Post a Comment