Tuesday, March 29, 2011

dem


Dem busy gila gila dan gila lately ni .
Dengan presentation ape bagai, group discussion ,folio , quiz sana sini ,test merata rata . Aku rase macam nak terjun lombong je . Alhamdulillah dapat jawab sikit. Sikit je lah tapinya. Puffttt .
Kemudian after the  class semalam dok pumpangpumpang I went karoke with Faa,Madie,Jamak,Mohsin,Damak,Macha,Giorgio Love ,Faiz aka pisang .haha. Ha kat situ aku melalak sepenuh hati dan jiwa dan release tension habis. Tapi dalam masa yang sama, I miss my hometown . Miss the old of me .miss the basic of me . yang terus balik kelas ,balik bilik tidur,menangis malam2 sebab rindu semua yang dulu .i missed that . Bukan aku tak suka situation sekarang but rasa nak semua yg dulu missed missed missed. *sigh
I feel like going home this weekend tapi taktau lagi. Tengok mood. Because once aku dah balik, beratnya rasa nak balik Pilah balik. Madie said this weekend die nak turun Melaka jumpa kawan2 die kat sana . Aku pon dengan tak malunye cakap “nak ikot lah Madie “ heh .ok lantak kalau tak dapat ikot pon tak pelah .But I wan  balik too! Lantak lah balik mana mana pun . Asalkan bukan kat sini .
Cerita pasal cost yang aku nak apply for next sem sangat memening kan .But one of my list was aku TAKNAK ade di Pilah lagi .tuje .
 p/s : yang merah tu Faa. Tengah2 yang selebet tu Madie hahaa .yang bajet2 angkat tgn tu padahal ketiak dah belecek tu Faiz aka pisang .Yang tinggi gila babi tu Apit konon2 comel zz "hamster". yang tepi skali tu Jamak .(:
comel je kankan Oh Mak Kau group .heh lantak lah kalau aku prasan .*&^%$
ly guyss .

No comments:

Post a Comment