Thursday, March 24, 2011

(:


Wow it has been ages since my last post. Memang tak lah kan aku nak update harihari macam dulu2 tu .Because the sukkiest busy pastu dengan laptop nye takde kene angkut .terima kasih .aku suka HABIS .memang aku tak marah pun lah sume barang kene sapu merapu ape sume .Anyway, nak cerita pasal sorang perempuan yang meroyan tah datang dari planet mane pun aku tak tau .  Just make it clear <:
To #@$^&*^$%, awak dah silap orang nak carik pasal dengan saya because I don't fight back, and I DO NOT WANT TO FIGHT BACK. Saya tau kenapa dia tak puas hati dengan saya, tapi masalahnya saya tak buat pun apa yang die tak puas hati tu. So harap maaf lah kalau nak carik pasal.
I'm not that type. I don't like cat fight. I'm really sorry for you honey and thanks atas kata kata indah awak kepada saya tempoh hari. How thoughtful of you :) Lantak . I don’t need this.

1 comment: