Friday, March 11, 2011

frenships *


Seronok lah kau Faa tengah tidur berdengkur dengkur hujan2 ni kan . Dan kau Madie baru lepas bangun dari 2pm until 6pm. Dan aku tak dapat2 lagi tidur lepas someone shitss dok call mesej2 aku .ok lantak bukan nak cite pasal tu pon . Wow ,today its Friday lah .Sekali lagi “dan “ aku disini .kat mana ? UiTM Kuala Pilah Negeri Sembilan . Fisrt time aku tak balik KL for nothing worth it here .kat mana ?tnye lagi ? UiTM Kuala Pilah . Dah bincang dr rabu lagi taknak balik.tengah2 lepak bergelak ketawa .Madie said “Nad,Faa kite tayah balik lah .tinggal bape minggu je lagi kite nak habis sem ni dah .tak salah aku 3 minggu je lagi .aku dgn ifaa pun menjerit haa !!! 3 minggu .aah madie ulang cakap lagi 3 minggu je. Sume dah spoile mood tgah lepak dah mcm nak bunuh diri pun ade .Yang aku fikir pasal Final Exam . Faa,fikir pasal mcm mane nak catch up balik wht we left . Madie pulak yang paling aku gila2 sentap its “wehh ,3minggu je lagi sama-sama “ haa ????wht the fakking words SAMA2 . pastu Madie pun jawab ,yelah nanti dah tak lepak same2,tak mandi same2, tak tidur same2 ,tak dinner same2 ,tak pergi class sama2,tak smoke same2,tak mencarut sama2,tak ngorat cuci2 mata kat kedai abe Tashnim Tomyam tu same2,tak nangis sama2,tak gossip same2,tak bermaksiat sama2 .dan macam2 lagi lah TAK . tengah2 berbual.. starting Faa la,tibe2 mengeluar kan air mata .aku dgn Madie pun ape lagi melalak lah tak ingt .Pufftt sedih .tp betul lah pepatah cakap “setiap pertemuan pasti ada perpisahan “.Now we spend hour and hour bersama ,study,gelak smpai puas sbb lepas ni takde dah.bukan nye masing2 nak mati dah cume lps ni kalau bersama balik pun takkan jd mcm sebelum ni .sbb masa berjalan manusia pun berubah . KL ?pegi mampos tak layan .
P/s :Faa,Madie .even though kita tak sama2 lagi ..kita kan still ade kenangan sama2 .tu dah cukup buatkan frenships kite kuat .Kalau korang dapat sambung Dip jangan lupa aku eh yg terkontang kanting ni (:

No comments:

Post a Comment