Tuesday, May 17, 2011

a walk to REMEMBER


dan hari ini menangis lagi tanpa henti, kenapa mesti aku? dan hari ini aku akan hentikan semuanya! aku akan matikan apa yg ada. buangkan semua yg menjadi kenangan kita, lupakan masa lalu kita, ya allah pastikan aku kuat unuk semua ini ya allah. pasti kan aku menjadi kuat seperti tiada apa yang berlaku ya allah! dan terima kasih untuk pertemuan ini, dan mungkin ini kali terakhir kata mulutku, tp apa kata hati aku? ya! mengharap lebih dari itu! tp betul kah apa yang aku buat sekarang? kejam! aku kejam! tp kau lagi kejam! sekarang aku buntu untuk memilih ke kiri atau ke kanan. atau perlu saja aku lari dari semua ini,dan pergi sendiri? biar tiada siapa peduli. tp mampukah aku berdiri seorang diri? bila aku kenang apa yang terjadi, hati mula mnangis lagi.
marah, sedih, sakit hati aku kenapa kau x pernah peduli semua tuh?

tlg bg aku jawapan yang pasti supaya aku blh terima semua ini dengan tenang hati,dan hari demi hari, aku cba untuk mengerti apa yang terjadi, cuba untuk terima takdir diri, cuba untuk menutup kesedihan hati, cuba untuk mencintai yang baru dan melupai yang lama, tp aku juga manusia seperti kau, kenapa mesti kau curi hati dan cinta tulus aku kemudian kau campak mcm anjing? kau sgt kejam! aku x mungkin blh lupakan apa yang terjadi, tp demi allah. aku maafkan kau! siapalah aku untuk menghukum, mungkin aku bg pandangan kau adalah gadis sampah yang blh kau buang sesuka hati, sekarang aku buntu memilih mana yang terbaik.mana yang betul dlm jalan cerita hidupku...

mungkin nnti bila kita bertemu lagi, dan aku harap ketika itu hati aku benar2 tiada lagi ruang untuk kau. dan aku harap ketika itu semua kenangan lalu mati dan tiada lagi air jernih mengalir di pipi! akan aku terus menanti hari itu. dan terima kasih untuk hari ini! smoga kau bahagia .

No comments:

Post a Comment