Monday, July 4, 2011

A^A


Ya Tuhan ngantoknye aku . I nak cakap i ngantok kat u pun tak sempat sebab semangat sangat chat dengan u. Nak tau tak nak tau tak  .1 am in the morning but I still cant sleep . Sekarang juga aku addicted dengan lagu SUARA by Hijau Daun yg acoustic. Shit. Lagu tu dah lama. Aku baru tercenderung untuk minat. Tapi en. Terminat sebab kan someone that makes my day colourful here menyayikan . wht type of menyanyikan ? nyanyi sebenanye . He plays by his guitar. Aww so sweet bodo . Aku suka gila sumpah kali ni tak tipu . Heartache is the best word to describe me now. BECAUSE im going in LOVE with you . Errr mcm dah lebih sangat je . okay cut . Im just feel HAPPY . Da lama tak rasa perasaan sebegini .
Sebenarnya tgh tingtong ni. Beta rasa, baiklah beta berundur diri.
He called me sayang :')
 p/s : macam awak dengan saya tak (:

No comments:

Post a Comment