Saturday, July 9, 2011

the best ever memories .


Masa saya bersama Madie menikmati hidangan tibatiba datang Teha dengan kekalutan . Aku tak kisah la kau kalot ke ape ..yang tak boleh blaa good actor ni cakap faking lappy die hilang .oh pig .Aku pon kalot gak lah kan . Sekali dua tarik aku takpe bro .ni banyak kali pulak tu .Madie dah gelak2 kecil . Bapak bangang aku sebab percaya . Brilliant . Dah tu pergi belakang . SUPRISEE! Ade la salji sampai ats kepala aku .Shit mmg korang dah plan lah kan .I love it. I am super exited bitch . Satu hari aku simpan perasaan SEDIH aku sbb takde sorang pun wish . Fakk takde sorang ! pig pig.Weeeehuuuu last2 dapat jugak tiup lilin nya . Thanks bro .Kemudian after the bday tiuptiup ape bagai . Sambung balik makan .yeahhh Cheers even takde Carlsberg, Guinness, Tiger atas meja . err ape ni ?okay melalut dah . Minum the o ais pun cukup . okay just nak cakap thanks a lot too Madie.”the kepala plan” bongok . next Laloq .kalau kau takde mesti dorang tercungap2 jln kaki an. Eein sbb tolong bakarkan lilin .err tuje ? Fateha for good acting .mmg aku tekena . nama2 salingan seperti Amni dan mira .Thanks korang besttt sgt . Dan nak cakap sweet gila sebab MAK aku yg over suruh buatkan sebenarnya.thanks sbb one of my wish tertunai . di Penang pulak tuh . TTTHHHAAANNNKKKSSS ! Anywayss .nextime buat lagi tautautau . Hoorayyyyy people.. Love you guys . .
Happy Birthday Nad Gedik ! 19 .From Family
Its still TEEN okay . .(:

No comments:

Post a Comment